اوج مشتری مداری

خط تلفن تول فری

اطلاعات کامل و خرید آنلاین تول فری

تلفن تحت شبکه چیست

تلفن تول فری و مزایای آن چیست؟

صاحب شماره تول فری، کسی است که هزینه تماس های ورودی و خروجی شرکت را پرداخت می کند. با پرداخت هزینه ی تماس ها، تمامی تماس مشتریان رایگان برقرار می شود.

علاوه بر این، تا زمانی که شماره های رایگان تلفنی برای ارسال یا دریافت پیام فعال شده باشد، مشتری از طریق پیام کوتاه با شماره ها تماس می گیرد. همچنین شما از طریق همان سر شماره میتوانید پیامک خدماتی ارسال نمایید. خیالتان راحت باشد زیرا پیامک شما بدست مشتریانتان خواهد رسید! شاید با خودتان بپرسید چطور با اطمینان بدستشان می رسد؟ پیامک این شماره ها در Black List قرار نمی گیرد و شما با برگزاری کمپین ها یا تبلیغاتتان خیالتان راحت است که مشتریان را مطلع ساخته اید.

از نظر ویژگی و قابلیت ها، شماره های Toll Free مسیری طولانی را طی کرده اند. در گذشته، این شماره ها فقط برای دریافت تماس با مشتری مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروز بسیاری از ارائه دهندگان شماره های رایگان، ویژگی های پیشرفته تماس مانند ضبط تماس، IVR/Auto، مسیریابی تماس، حمل و نقل تماس و صف تماس را ارائه می دهند.

هنگامی که مشتری شماره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرد، برایشان ثبت صورت می گیرد و مالکیت آن را دارند. آنها می توانند به طور قانونی آن را از هر ارائه دهنده ای که انتخاب می کنند منتقل کنند. FCC هیچ گونه اطلاعاتی در مورد صاحبان یا وضعیت شماره رایگان عوارض ارائه نمی دهد. در اصل این اطلاعات در یک پایگاه داده یافت می شود که فقط دسترسی به آنها (ارائه دهندگان شماره) دسترسی دارند.