نسل جدید ارتباطات

مرکز تلفن ابری

بدون نیاز به خرید سخت افزار، هزینه نرم افزاری، نگرانی های پشتیبانی و ...

جت سوار

تحویل فوری

در کوتاهترین زمان مرکز تلفن ابری خود را تحویل بگیرید.

بدون نیاز به سخت‌افزار

بدون نیاز به سخت افزار خط تلفن تون رو روی هر شماره‌ای دایورت کنید.

کاهش هزینه

بدون نیاز به هزینه سخت افزار و سرور، نرم افزار و پشتیبانی

پشتیبانی خوب

با خیالی از آسوده از امکانات مرکز تلفن استفاده کنید.

تعرفه و قیمت مرکز تلفن ابری

پلن اکو

2.5 میلیون تومان سالیانه
  • 2 داخلی رایگان
  • صف انتظار
  • پنل اختصاصی

پلن لایت

3.6 میلیون تومان سالیانه
  • 5 داخلی رایگان
  • تلفن گویا و مانیتورینگ تماس‌ها
  • موزیک انتظار دلخواه

پلن پرو

6 میلیون تومان سالیانه
  • 10 داخلی رایگان
  • ضبط مکالمات و صندوق صوتی
  • نظرسنجی و ساعت کاری

چرا مرکز تلفن ابری؟

مرکز تلفن ابری یک سامانه مبتنی بر اینترنت است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان می‌دهد تا خدمات تلفنی خود را در سطح گسترده‌تری ارائه دهند. در این سامانه، تلفن‌هایی که در دفاتر و شعبات شرکت قرار دارند، به یک سرور مرکزی متصل می‌شوند که در بستر اینترنت قرار دارد. با این حال، این سیستم از خدمات و قابلیت‌هایی برخوردار است که در تلفن‌های معمولی موجود نیست.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز تلفن ابری، این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از تلفن همراه خود نیز استفاده کنند. با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف که برای این منظور طراحی شده‌اند، کاربران می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود به شبکه مرکز تلفن ابری متصل شوند و از خدمات تلفنی استفاده کنند.

در مرکز تلفن ابری، مدیریت تماس‌ها و پیام‌های صوتی به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. به عنوان مثال، با استفاده از یکی از قابلیت‌های این سیستم، کاربران می‌توانند به شماره تلفن شرکت مراجعه کرده و با وارد کردن شماره داخلی مورد نظر به دفتر مورد نظر متصل شوند. همچنین، مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از منوی گزینه‌های مختلف، تماس خود را به شخص مورد نظر منتقل کنند.

در مرکز تلفن ابری، امنیت اطلاعات نیز حائز اهمیت است. با استفاده از پروتکل‌های امنیتی متعدد، اطلاعات کاربران در این سیستم به صورت رمزنگاری شده‌ای ذخیره می‌شود و از دسترسی افراد غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

در کل، مرکز تلفن ابری به شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان می‌دهد تا خدمات تلفنی خود را به صورت گسترده‌تری ارائه دهند و همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا از خدمات تلفنی به صورت موثرتری استفاده کنند.

برای مرکز تلفن غیر ابری می توانید پلن های مرکز تلفن سیموتل را بررسی کنید.